Magyar enciklopédia

MIT MESÉL?
A magyarság történetét tartja egy csontváz a kezében , akit befalaztak-ha csontváz, akkor elég régóta tarthatja a kezében.
De, kérdés az, hogy honnan nézem?
Félig már kibontottam-e, vagy éppen teljesen befalazni készülök?
Beleolvastam-e már a valódi történetbe, vagy hagyom-netán épp én falazom be teljesen !- hogy végleg eltűnjön, és a mások állította életet élem tovább?
Hajlandó vagyok-e megérteni, hogy miért történt így, s mi ebből a tanulság?
Ha megértettem, akkor hajlandó vagyok-e áldozatot vállalva, teljes akarattal, tiszta szívvel felvállalva a hibákat-mindezt kijavítani, hogy az mindenki javát szolgálja?!
Hajlandó vagyok-e megérteni, hogy mindaz a történet, ami idáig vezetett rajtam is múlt?
Hajlandó vagyok-e végre kilépni az önsajnálatból, mártíromságból, hogy mindenki csak minket bánt, mindenki csak rajtunk tapos, mindenki csak elnyomni, megsemmisíteni akar bennünket? (De , miért? Mert nem voltunk képesek megérteni, hogy ez a téridő itt MÁS! Itt jelen van az, ami szellemben nincs: az, hogy vannak MÁS-OK is. )
Hajlandó vagyok-e megérteni, hogy nekem/nekünk magamnak/magunknak kell máshonnan, más szemszögből megértenem/szemlélnünk az eseményeket?
A történetünket már rég megírtuk, sokszor elbuktunk, mert nem voltunk hajlandóak!
De a történetünket mi magunk írhatjuk tovább, ha végre ÉBEREK vagyunk!
(sok felől hallom, hogy fel kéne már ébredni... jelentem: ébren vagyunk - sosem aludtunk, nem kell senkinek senkit ébresztgetni- csak nem vagyunk ÉBEREK! )
 
Nem kell hogy megismétlődjön, nem kell kipusztulnia semminek most...ez is a történetünk része. :) ha... hajlandóak vagyunk.
Visszatérni az EREDETI REND-be, a MI ATYÁNKhoz és ANYÁNKhoz, és nem másokét élni.
Mert a MÁS az nem MI, hanem másolat. Most az ő rendjüket éljük, mert hagytuk, hogy így legyen.
Az erő mindkét oldalát használni kell tudni, nem csak a rózsaszínt-abból lesz a mártíromság.
A Földön bizony a 3 D-ben ez a rend, ha tetszik, ha nem.
De van ám 5 D is, mégpedig ugyanitt.
Aki nem hajlandó, az tovább éli a 3 D-s tapasztalásait, és megéli a halált, mert úgy tudja, hogy az van!- meg járja a köröket a korokon át.
Aki meg változtat, az bizony az 5D-t tapasztalja meg úgy , hogy ugyanitt van, mégsem látja már a 3 D-s halandók világát, hanem "belép" a tudatával az 5 D-be, ott megalkotja a további kb 1000 évre a jelenlegi, de új testét (új anyagot, na ezért vigyázz a testedre! ) , ahol nincs már kizsákmányolás, nincs betegség, nincs háború, nincsenek évszakok, nincsenek vallások, politika sincs, nemhogy politikusok, nincs állam, mert nincs rá szükség, így nincs államforma sem, és mégis "királyság" van, 1000 éves királyság, nem mások történetét éli - nincsenek is mások!- ugyanis nincsenek fajok!
Ahol kis közösségek választanak maguknak követendő példát maguk közül, ahol a tanítás az életről szól, és nem a jelenlegi életellenes megy tovább. Ahol bölcsek vezetnek, de nem főmunkaidőben , pénzért!
És még valami: a jelenlegi patriarcális kor után ismét bizony a matriarchális jön (még mindig), de már úgy, hogy mégsem, hiszen androgün mindenki.
(nem fizikailag, úgyhogy nem kell félni, hogy a szerelem megszűnik, :) csak csodás lesz, és a szülés pedig boldogságot okoz. Mindössze először szellemben születik meg az utód teljes valójában, aztán fizikailag is, az áldott állapot valóban áldott lesz, mert Isten Áldása lesz azon, az időszak sem 9 hónap lesz, és a gyermeket "mindenki" tanítani (ma azt mondanánk: nevelni) fogja, de nem iskolában! )
Szóval: HAJLANDÓ VAGY vagy maradsz itt?!
A választás a tiéd. Még mindig.... de ez az IDŐ már nem is létezik! (csak annak, aki benne ragad)
Az 5 D-ben már első hónap, azaz Szelek hava 19.-ét írunk!
 
Sokan érzékelik már, hogy hol itt, hol ott vannak... de egyre inkább ott , hiszen az átmenet ilyen.