AZ ERÓSZ TÁNCA 3

 "A szóbeszéd, miszerint egy Kung Fu mester Tibet határát járva erőszakra tanítja a fiatal férfiakat, eljutott a fiatal dalai láma fülébe is. Azt is rebesgették, hogy a Kung Fu mester magának a hindu istenségnek Shiva Natarajahnak, a tánc és a pusztító energiák urának a megtestesülése. A dalai láma úgy döntött, meghívja a mester, látogassa meg őt. Néhány héttel később a Kung Fu mester eleget  téve a meghívásnak, betoppant a dalai láma szertartáscsarnokába. Vállára omló sűrű , kékes -fekete hajával, fekete bőröltözékben valóban pompás, döbbenetes látványt nyújtott. "Őszentsége- mondta.- ne aggódjon, eszembe sem jutna ártani önnek. " 

"Ha netán ártani szeretnél, miféle kárt tehetnél?"- kérdezte a dalai láma.

"Őszentsége, a legjobb módja annak, hogy megmutassam, hogy ide állna elém, míg én egy kis táncot lejtek. Noha ezzel egy tucat embert is  azonnal meg tudnék ölni, Önnek nincs mitől tartania."

Ahogy a dalai láma feállt, úgy érzte, mintha a szél virágszirmokat fújna keresztül a testén. Lenézett, de semmit sem látott. 

"Folytathatod"-mondta a Kung Fu mesterének. 

"Folytathatom?- kérdezte az kedélyesen vigyorogva. Már be is fejeztem. 

Amit érzett nem volt más, mint a kezem, ahogy meglegyintettem a testét. Ha mindezt lassan, rendkívül lassan csinálnám, Ön láthatná, hogyan pusztítaná el minden egyes érintésem testének egy szervét, egyiket a másik után."

"Lenyűgöző!-de én ismerek egy náladnál is hatalmasabb mestert!"- mondta a dalai láma.

" Nem szeretném őszentégét megbántani, de ezt igyen csak kétlem. Tegyen hát  próbára! Ha a másik legyőz, örökre elhagyom Tibetet."

'Ha legyőz, nincs szükség rá, hogy elhagyd Tibetet. " A dalai láma tapsolt egyet. 

"Kormányzó!-mondta- szólítsd a Táncmestert."

A Táncmester belépett. Szikár kis fickó volt, fele akkora, mint a Kung Fu mester, kenyere javát már megette. Lába bütykös, visszeres, könyöke duzzadt a köszvénytől. Szeme azonban vidáman csillogott, készen állt a küzdelemre. A Kung Fu mestere nem gúnyolta ellenfelét...

"Saját gurum-mondta- még náladnál is könnyebb és öregebb volt, mégis képtelen voltam őt legyőzni, egészen a múlt évig. Akkor végre elkaptam és elpusztítottam, ahogyan téged is elpusztítlak majd, amikor elfáradsz. "

A két ellenfél szembenézett egymással, a Kung Fu mester hetyke, közömbös állást vett fel, hogy így bírja támadásra ellenfelét. Az öreg táncmester nagyon lassú forgásba kezdett, köntöse finoman libegett teste körül. Karjait kinyújtva, pillangóként verdesett ellenfele tekintetének irányába. Ujjai egy pillanatra  gyengéden megpihentek a Kung Fu mester bozontos szemöldökén. A Kung Fu mestere döbbenetében hátrahőkölt. Körülnézett a nagy teremben. Hirtelen minden pompás színárnyalatokban tündökölt. A szerzetesek arca ragyogott a gyönyörűségtől. Mintha szemét életében először mosták volna tisztára. A Táncmester ujjai végigsimították a Kung Fu mester orrát, aki hirtelen megérezte az alsó város magtárából áradó ÁRPA átható illatát. Megrészegült az olvadó vaj illatától, mely a dalai láma teájában úszkált.  

Egy legyintés a táncmester lábával a nemi szervére, és máris elöntötte a vágy. 

A nyitott ablakon beáradó  női ének hangja átható sóvárgással töltötte el, hogy az asszonyt karjaiba zárja, és úgy ölelje, simogassa. Arra ocsudott, hogy ruháitól megszabadulva, csupaszon áll a Táncmester előtt, aki minden egyes érintésével az öröm és vidámság újabb rohamát intézte ellene.Teste-akár egy jól felhangolt hangszer- duruzsolni kezdett. Kinyitotta száját, és mint egy madár a napfelkeltében, dalra fakadt. Olybá tűnt számára, mintha SZÁMTALAN karja, lába és keze nőtt volna, melyek mind az Élet virágzását akarták táplálni. 

A Kung Fu mestere a legszebb táncba kezdett, melyet a Nagy Potala szertartásos termében valaha  is láttak. 3 napon és éjen át tartott. Ezidő alatt tibetben mindenki ünnepelt és lakomázott. A látogatók az ajtónyílásoknál és a tornácoknál tolongtak, hogy lássanak valamit. Csak mikor már összesett a dalai láma trónjánál, vette észre, hogy egy másik test is fekszik mellette.

Az öreg Táncmester belehalt erőfeszítéseibe, miközben utolsó és egyben legcsodálatosabb táncát adta elő.De, boldogan halt meg, mert megtalálta azt a tanítványt, akire mindig is vágyott. Tibet új Táncmestere a karjába zárta a törékeny testet, arcán a szeretet könnyeivel, magába szívta annak utolsó csepp energiáit is. Sosem érzett még ekkora erőt korábban."

Micsoda szent története ez az erósznak! Az ÜRESSÉG és a kirobbanó ERŐSZAK  a TELJESSÉG és a SZERETET EROTIKUS szárnyalásává válik. ... a BÖLCSESSÉG nagy misztikus  hagyománya is a táncmesterré válás útjáról szól. 

Ez nem más, mint az erósszal és a Női Istenséggel való közös tánc. 

Az erósznak 4 arca van, melyek közösen hozzák létre a a Női Istenség élményt. Ez a 4 arc az erósz valódi ALKOTÓELEME. Ez  elengedhetetlenül szükséges az ÖRÖM,  a MÉLYSÉG, az ÉLETTEL TELI LÉTEZÉS megtapasztalásához. 

AZ ERÓSZ ELSŐ ARCA: BELÜL

Mindaz, ami mögöttünk van, s minden, ami előttünk, eltörpül amellett, ami bennünk van.

Ralph Waldo Emerson

A kerubok a Templom-mítosz mágikus rejtélyeiben nem holmi  mozdulatlan berendezési tárgyak voltak. Nem!- ezek a szobrok kifejezettem érzelemteliek voltak. MOZOGTAK. 

Amikor tisztesség és jóság uralkodott az országban, akkor a kerubok EGYMÁS FELÉ fordultak. A gyújtópont ilyenkor  erotikusan, extatikusan pihent a kerubok között. 

 

Viszály idején aznonban, amikor  a királyságban eluralkodott a gonosz ELFORDULTAK  egymástól. Már nem szemtől-szembe, hanem egymásnak hátat fordítva helyezkedtek el. A világ ekkor FÉLRESIKLOTT, MEGTÖRT, ELIDEGENEDETT.

Szemtől-szemben a világ HARMONIKUS,REMÉNYTELI és mindent FELÖLELŐ volt.  

 

 

A szemtől-szemben  a létezés ékköve, minden teremtés csúcsa. EZ AZ ERÓSZ (ERŐS)ÁLLAPOT.

A szemtől-szemben valójában azt jelenti: BEL-ül LENNI. Ez nem más, mint a kerubok között lévő Istenanyai Erő , a gyújtópont ereje. Amikor nagyon elmélyülünk, akkor ez az Isteni erő, az ERÓSZ felébred és elönti SZÍVÜNKET, KÉPZELETÜNKET. Ez nem egy földrajzi hely, hanem magunkba, magunkon BEL-üli.

A Templom-misztukusok számára a SZÁMŰZETÉS azt jelenteti, hogy személy BEL-S-Ő-je  és KÜL-S-Ő-je nincs harmonikus kapcsolatban egymással. 

Nem a belső "várkastélyomból" érkező üzenetek szerint élek. 

Az ERÓSZ azt jelenti- BENNE VAGYUNK a FORRÁS ÁRAMLATÁBAN, azaz a "FÉNY FOLYÓJÁ-ban, AMI az ÉDEN-ből ÁRAMLIK."

 

Van erre egy zen történet a két hegymászóról. Mindketten egyszerre indulnak, az idős és a fiatal is, az öregebb lassan, lépésről-lépésre halad, a fiatal gyorsan elhagyja, magabiztosan siet a csúcs felé. AZ öregebb később beéri a fiatalt, aki pihegve, erőtlenül, fáradtan fekszik a földön. Amikor az öreg elhalad mellette, bosszúsán megkérdi: 

"Nem értem!- mit tudsz te, amit én nem?"

 Az öreg részvéttől csillogó szemmel, kacagva így felel: 

" A különbség köztünk egyszerű. TE azért jöttél, hogy MEGHÓDÍTSD a hegyet, de a hegy erősebb nálad, így ő hódított meg téged. Én azért jöttem, hogy EGYESÜLJEK  a heggyel! - így a hegy SZERET és FELEMEL engem a  CSÚCSÁIG."

Amikor EROTIKUSAN ÉLEK, ERO-TIK-US---ERŐ-KÉT-ŐS, akkor BELÜLRŐL élek,  ennek ellentéte az ELIDEGENEDÉS! KIVÜLÁLLÓ vagy, nincs számodra egy otthon, egy hely, ami biztonságot ad. Száműzve vagy a BELSŐ VÁRKASTÉLYODBÓL. ELVESZTETTED AZ ARCOD. Az ARC  az EROTIKUS  leghitelesebb TÜKÖRKÉPE. Elveszíteni ARCUNKAT, azt jelenti: DEEROTIZÁLT-tá válni.

Milyen érdekes a FÉSZ=FACE=ARC , pont azzal tesz arctalanná, hogy ott töltöd az idődet, a láthatatlan, hamis világban, s nem a  magad BELSŐ-jében. 

 

A Szentek Szentje azt jelenti: a BELSŐ BELSEJE

Nem csak arra a fizikai tényre utal, hogy a szentély  a  Templom legbelső pontjában helyezkedett el. Sőt! Valójában a misztikusok azt tanítják, éppen az ellenkezője igaz.  Azért helyezték a LEGBELSŐBB PONTBA, hogy így BENSŐSÉGES ÉRZÉST ébresszen.  EZ AZ ERÓSZ LEGFŐBB KULCSA. Megtaláljuk  ezt a szabadkőműves rend templomaiban is (persze, hogy használják, mindent használnak, mert ők pontosan tisztában vannak ezekkel). 

Ezekben a templomokban az AJTÓK CSAK BELÜLRŐL NYÍLNAK. Ahhoz, hogy megtaláld a másik oldalon a kilincset, be kell nyúlnod a nyílásba. 

Tehát, ha ki szeretnéd nyitni a misztériumba vezető kaput, belülről kell azt megközelítened. 

További érdekesség még, hogy a NYÍLÁS  SZÍV alakú, volt. Az EROSZ, a BELSŐ  utáni VÁGY , a SZERETET KVINTESSZENCIÁJA. 

A szabadkőművesek a TEMPLOMOSOKTÓL származnak. 

Körző és szögmérő, szabadkőműves szimbólumok a Szabadkőművesség Skót Ritusa páholy épületében, Washington DC-ben

(Érdekességként megjegyzem a madarakat: mindent használnak-persze nem a mi érdekünkben- a DARU-DURU-TURU-TURUL-TÚLRUL jövő  madarunkat is!)

https://termeszetgyogyaszat2.webnode.hu/n…/daru-solyom-turul/     turulról itt. 

A BELSŐ/BELÜL jelentése még ugye az ARC: amikor azt mondom, hogy „szemtől szemben” kell beszélnem veled, akkor az a szükségletem nyilatkozik meg, hogy BENSŐSÉGES beszélgetésre vágyom. Az ARC minden érzelmet tükröz!

Aztán, van még egy jelentése , mégpedig az, hogy „ELŐTT”, azaz ISTEN ELŐTT----megjeleni. Jelnti tulajdonképpen ez a meghívást(elhívást), hogy ISTEN ARCÁN BELÜL éljünk.

Ha egyszer az utunk végére értünk, kezdetét veszi AZ ISTENBEN VALÓ végtelen UTAZÁS. 

 forrás, mint előző... és még én.